CHANEL CHANCE

Nu var det såhär längesen igen. Jag är en riktig periodare. En fördel med att aldrig skriva är att det hinner hända mycket saker och när man väl skriver finns det mycket att skriva om.
Ifredags var vi med jobbet på Parisien på julmiddag :) Underbart god mat och det går bara inte att ha tråkigt med det här gänget. jag är så glad över min arbetsplats. Världens härligaste tjejer och det var så kul att alla 11 var med!

I onsdags (tror jag det var) stängde vi salongen på förmiddagen och åkte på Chanel kurs i norpan. Vi pratade om nya vår make upen  och lite andra nyheter på doftsidan. Annika som var kursledare är så inspirerande och alla gick nog där ifrån lite mer chaneliserade. Iallafall jag, jag älskar deras dofter, make upen är skitsnygg!! man brukar alltid få en liten goodiebag och dom är alltid så himla generösa på chanel. Vi fick en ny doftmist från Chanel Chance eau fraiche, ett läppstift från rouge coco shine (nr.54 som heter Boy) och ett fuktserum som heter hydra beauty. Jag tycker väldigt mycket om hydramax serumet så det ska bli spännande att få använda det här nya. Jag ska lägga upp en bild på det vi fick senare.
I fredags var det ganska lugnt för mig på jobbet så Angelica minxade mina naglar och det blev sjukt snyggt den här gången med... Guldiga naglar med lite guld leopard på. Tror att jag får lägga upp en bild på det med för att ni ska förstå hur det ser ut.

Idag blir det en lugn söndag innebandy i linköping senare hoppas att det går bra!

Satt ensam hemma igår kväll och tittade på melodifestivalen. Som den lilla backyard Babies gruopie jag är så älskade jag Nicke Borg och jag blev så glad när han gick vidare. Självklart ringde jag och röstade.

Ta hand om Dig!
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0