free

Ledig idag och ska till gymmet om en stund, idag blir det mycket förbränning har legat lite på latsidan med det.
Har diskat och fixat här hemma så idag är jag riktigt huslig! Är lite sugen på att baka ngt också men vet inte riktigt vad. Duong får ta med sig fikat till jobbet iså fall. Det är farligt att baka och ha det här hemma sen :P

Ser redan fram emot fredag, då ska vi ut och käka med jobbet ska bli så roligt vart vi ska vet vi inte ännu. Det blir en liten överraskning. I fredags när vi kom till jobbet låg det ett kuvert i personalrummet där de stod att vi inte skulle byta om utan att vi skulle få gå till chocolat och äta en frukost och jobba lite :) Det var supermysigt och vi kom på en hel del bra ideér till 10 års jubileumet som är den 25-26 mars.

Jag tror att jag har listat ut vad jag ska ge till Duong som fyller år på söndag. Det är svårt att komma på ngt till en 33 åring :/

Ta hand om varandra!
Malin


Kommentarer
Postat av: Caroline

Du kan ju alltid tipsa mig om vad vi ska köpa!

Fint kort på er, först tyckte jag dock att du hade en stor "tofs" på huvudet :)

Och jag tror att Duongs jobbarkompisar skulle bli glada för lite morotskaka...

2011-01-24 @ 15:43:18
Postat av: Malin

tyvärr kan jag inte komma med ngt tips för att jag själv knappt kan komma på ngt. du får höra med honom...

2011-01-24 @ 19:23:06
URL: http://mhellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0