Handbolls VM

Igår blev det inget skrivet för jag var inte hemma på hela dagen. Direkt efter jobbet gick jag som sagt till cloetta center och kollade på handboll. Den första matchen var Norge - Brasilien. Norge vann med 26 - 25. Den andra matchen var roligare den var mellan Österrike - Island. Där vann island men jag minns inte resultatet jag var ganska trött vid de läget. Vi var väl hemma runt tolv och det tog en stund att varva ner och sen gå och lägga sig.

har införskaffat mig en ab-slider. Den är väldigt effektiv kan jag säga. Jag har grym träningsvärk i magen och i hela magenn med inte bara övre delen som är lättast att träna. Den kommer att bli min bästa vän när jag inte hinner gå till gymmet!

Ikväll är det innebandy, hinner se halva matchen och jag hoppas att det kommer gå bra för dom. det behöver dom nu!

Snart är det dags att göra iordning sig för en eftermiddag på jobbet! ha en bra dag alla!

Ta hand om Dig!
Malin

Kommentarer
Postat av: ERIKA

hej malin :) jag har tävling på bloggen, ta chansen att vinn ett läppglans :) kram på dig!

2011-01-19 @ 22:36:19
URL: http://erikasmakeup.blogg.se/
Postat av: Malin

absolut det ska jag göra! :)kram

2011-01-19 @ 23:13:52
URL: http://mhellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0