hey ho lets go!

Söndagen började med träning och nu har jag hängt tvätt! Sitter här i soffan och följer linköping nere i helsingborg just nu leder dom med 3-5 men det kan ju svänga snabbt :/ men jag tror dom fixar det.
Strax blir det lite kvällsmat och jag tror jag kommer att göra lite våfflor :P mums det var den träningen de. men visst tränar man väl för att kunna få äta vad man vill?

En ledig dag imorgon, det blir en sväng ner till stan och sen hem och plocka lite, all den energi jag kände att jag hade efter träningen tog jag inte vara på. Jag slängde i en tvätt och satte mig i soffan.

Matchen borde vara slut snart! ikväll/natt får jag åka och hämta älsklingen, han kommer nog både vara glad om dom vinner och lite bitter om jag känner honom rätt :P sötis!

Jag vill komma på något kul att skriva om så har ni läsare något förslag så ni mer än gärna komma med det så får vi se om jag kan ordna det!

4-5 och det är 4 min kvar av matchen.. spännande!

Ta hand om Dig!
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0