Innebandy...

Nu är det slut med all sport för den här veckan. Igår var jag som sagt i sporthallen och det gick bra för dom, dom vann med 5-4. Men det var jämt in i det sista! Det var kul att få se Duong spela lite iaf.

Igår kväll hade Duong en liten överraskning till mig. Älsklingen hade köpt en Bondelid blus till mig. En jättefin mörkblå med ett vitt band i midjan. Han skämmer bort mig :) Det är ju han som fyller år snart och vet inte vad jag ska köpa! vad köper man till en 33 åring?

Blev bara ett kortis inlägg om en stund ska jag till jobbet... Jobbar till åtta ikväll också...zZzZzzz...

Ta hand om Dig!
Malin

Kommentarer
Postat av: ERIKA

Vinnaren uppe på bloggen, kika in och se om det blev du :) om inte så får du en ny chans redan nästa vecka :) kram!

2011-01-20 @ 23:11:32
URL: http://erikasmakeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0