kortis..

Idag är det lön. Oj vad det är efterlängtat. Och vi kör en kortis dag på jobbet 12-18 är ett lagom pass :P Idag ska vi sälja! :D Idag ska jag inte sätta ngr begränsningar för mig själv.

Kan det aldrig sluta snöa jag vill inte ha mera nu, jag vill ha vår, snödroppar, vattendroppar från taken, fågelkvitter och sol. Man blir då så lycklig i kroppen.

Imorgon ska älskling in till sjukhuset igen och knäcka tillbaka näsan. Han e så svullen och har en riktig blåtira. Hoppas att blödningen lägger sig snart.

Igår var jag på gymmet igen men det var så sjukt mkt folk, alla maskiner var upptagna och man fick stå och vänta på att ngt skulle bli ledigt. Det är väl personer som uttnyttjar den fria månaden :P Så det blir nog lite lugnare i februari igen :P Jag skrev ju om att jag kör en kur med en cellulitkräm. Den har funkat jättebra och jag känner skillnad men Duong raderade före bilden så de kommer inga bilder. Men jag lovar att kör man med den krämen morgon och kväll i en månad så märker du skillnad!
Jag längtar tills jag börjar se lite resultat på kroppen av träningen. Jag känner ju skillnad redan, jag är mycket piggare och får inte lika ont i kroppen på jobbet men jag vill också se resultat så framöver blir det mer förbränning på gymmet än styrka.
När jag gick hem från gymmet var jag grymt sugen på ostbågar :P men det va den träningen de så jag gick hem och gjorde iordning en sallad och så fick det bli lite fruktsallad till efterrätt. Ikväll blir det lax och sallad till middag. Jag måste bli mer sträng med onyttigheterna om jag ska märka ngn skillnad till vi åker utomlands. Det är inga drastiska förändringar men bara lite mer tränad.
Det är mitt mål med 2011 :) Och jag ska lyckas!

Nu ska jag göra iordning mig till jobbet. Vi hörs ikväll eller imorgon!

Ta hand om Dig!
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0