måndag

ny vecka med nya möjligheter och jag har en del planerat.
Idag är min lediga dag och jag ska snart ner till stan en sväng men tänkte jag skulle skriva ett par rader först.
Imorgon ska jag till cloetta center efter jobbet och titta på handbolls vm ska bli riktigt kul faktiskt! På onsdag ska jag till sporthallen och titta på innebandy hinner väl se halva matchen tror jag då jag jobbar till kl åtta :/ Det är mycket sport nu :P man blir som man umgås.

Jag satt och kollade på gamla bilder på datorn och hittade bilderna från våran kick off i höstas och kom på att jag aldrig visade er dom så jag slänger upp ngr nu istället!



Ett kaffestopp i gränna på väg till göteborg hela gänget förutom fredda som tog kortet.



Sitter i lobbyn på st. jörgen och väntar på att vi ska få våra rum.





Dianas och mitt rum.



underbart fint spa.



Vi badade utomhus i 40 grader varmt vatten. superhärligt!

Sen ville blogg.se inte samarbeta med mig längre och vägrar ladda upp fler bilder får se om dom kanske kommer upp senare....

Om ni ska till Göteborg och bo på hotell så kan jag starkt rekomendera detta. Jag ska absolut åka tillbaka!

Ta hand om Dig!
Malin






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0