Nu e de fredagsmys

och så var det fredag igen. känns som om det bara finns måndagar och fredagar. Allt går så himla snabbt!
Ikväll blir det fredagsmys. Skitmat och lets dance. Jag ska inte äta så mkt skit var ju ett av mina nyårslöften. Men mina nyårslöften går ju inte så bra, jag har misslyckats med alla förutom det att jag inte ska äta godis. Jag har inte tagit en bit sen nyårsafton. Det är ju jobbigast dom första veckorna så det här ska nog gå bra! Men att det ska vara så svårt att sova ordentligt och ta hand om sig själv.

I höstas visade jag lite produkter här som vi fått nät vi var i Göteborg, en av dom var en cellulit kräm. Jag har börjat en liten kur. Jag ska smörja in mig med den mprgon och kväll under en månads tid. Jag får se om jag vågar lägga upp före och efter bilder.

Jag har snart läst ut min bok jag håller på med nu. Den heter Kjell. Den handlar om Kjell Eriksson han jobbar som redaktör på the voice. Så ni som är som jag som tittar ofta på vakna med the voice vet säkert vem han är. Den handlar om att han var mobbad både av elever och lärare när han var liten för att han var tjock. Köper man boken skänker man också några kronor till friends.

Krämen är den som heter Retouche silhouette. Jag hoppas och tror att det kommer att funka. Det känns en liten skillnad nu efter ngr dagars användning men jag tror inte att det synd ngt ännu.





Ta hand om Dig!
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0