Onsdag...

Känns som om man inte gör annat än att åka till jobbet. Idag jobbar jag 9-18. Så skönt att få kvällen hemma. Hoppas bara att tåget går både dit och hem.
Jag längtar efter ledighet, sol och värme. Jag ska inte klaga, ett av mina nyårslöften var att uppskatta jobbet mera. Jag har ändå ett jobb jag trivs väldigt bra med och får jobba med de som jag utbildat mig till. Så jag ska uppskatta det och inte vilja ligga kvar i sängen på morgonen...

Igår köpte duong och jag med oss mat från rice´n spice i linköping. Supergott det kan jag verkligen rekomendera. Jag beställde kycklingfilé a la rice´n spice. vilket är kyckling i ostronsås. mums!!

Ikväll blir det en ta-hand-om-sig-själv-kväll (också nyårslöfte) med peeling och ansiktsmask.

Ta hand om Dig!
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0