saddle up partner...

...världens bästa film går ikväll på femman kl nio. Dum Dummare. Inte missa!

Idag slipper jag åka tåg till jobbet så skönt! :) Duong ska ändå in till sjukhuset och se om han ska/behöver knäcka tillbaka näsan eller om han vill gå med sne näsa resten av livet :P Jag tycker han ska knäcka men det är lätt att säga när det inte gäller en själv.

Blev inte så mkt sålt igår då jag hade fått en massa avbokningar. idag ser det bättre ut. :) Men så jäkla gött att få lönespecen allt slit i december lönade sig. Härligt, den som säger att man inte blir lycklig av att få pengar ljuger. Sen om man blir lycklig av att ha pengar är en annan sak.

Vi har fått lite förslag på resor till thailand och som det ser ut nu kommer vi att åka 31 mars och komma hem 15 april! Jag kommer därmed fira min födelsedag i bangkok och mammas också för den delen. vi kommer åka till krabi och dom tre sista dagarna ska vi vara i bangkok :) Ska bli så kul och mysigt att komma iväg med Duong. Jag längtar så mycket efter sol och värme just nu, jag behöver lite d-vitamin :P

Idag släpps biljetterna till Foo Fighters. Måste kolla upp om jag får ledigt, får jag det ska jag absolut åka upp till stadion den 22 juni :P Det är många bra band som spelar iår. Roxette i göteborg och rihanna också i göteborg.



Sötaste lilla Lotta älskar sina tennisbollar.


Kommentarer
Postat av: Emma

Oh vad härligt med en resa. passa på o njut av värmen o solen!! hoppas du får en mysig födelsedag där...

2011-01-26 @ 09:41:23
Postat av: Malin

Tack, det ska bli så underbart! :)

2011-01-26 @ 21:36:11
URL: http://mhellman.blogg.se/
Postat av: Lilly

låter ju inte helt fel de där :) kommer inte vara ett dugg avis ;)får väl fira dig när du kommer hem då ;)

2011-01-26 @ 21:48:56
URL: http://lillyhellman.blogspot.com
Postat av: Kristin

Tack för det peppande inlägget ;) Jag vill med åka till thailand :O hoppas ni får en toppenresa!

2011-02-07 @ 20:29:45
URL: http://kristinaxelsson.blogg.se/
Postat av: Kristin

nej, inte riktigt än. det är en klass som ska gå ut innan oss. jag tar examen i juni :)

2011-02-08 @ 20:25:22
URL: http://kristinaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0