Söndag - slappardag

Idag har jag och mamma varit på gymmet i 1.5 timma. Vi körde på bra och hoppas att jag får med henne ngr fler gånger :P resten av dagen har jag bara slappat. Legat i soffan småsovit lite och kollat på dålig tv.

Satt och kollade på "leila bakar" när det ringer i telefonen ett nr jag inte kände igen. Det var Duong vilket var väldigt konstigt för att dom spelade match mot storvreta just då... "jag kommer bli lite sen för jag måste till akuten" Då är det inte kul att sitta hemma i lägenheten. Älsklingen hade brutit näsbenet. Han har sån otur, nu när han är tillbaka och får spela så går han och bryter näsan. Usch jag tycker så synd om honom. När han kommer hem ska jag ge honom en bamsekram! Om jag inte får åka in med tåget till lkpg och köra honom hem. Hoppas att det går snabbt på akuten och att de inte är så farligt.

Sitter och kollar på handbollen nu, det är jämt och spännande och när det är slut börjar de bästa programmet, Solsidan :D söndagens höjdpunkt i tv-tablån :P

Imorgon är min lediga dag och på den ska det också tränas sen får vi se vad dagen har att erbjuda om jag blir ensam hemma eller om Duong får träna för läkaren.

Nu ska jag kolla vidare på handbollen. Och sakna min älskling!

Ta hand om varandra!
Malin

Kommentarer
Postat av: Duong

Ser fram emot kramen :). Puss puss

2011-01-23 @ 20:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0