Tisdag...

Strax ska jag iväg och göra ett nödvändigt ont och sen ska jag iväg och jobba. Idag jobbar jag 13-20 ser fram emot en bra dag på jobbet! Man måste ha en positiv inställning då blir dagen bra!

Lite träningsvärk idag. Efter ett väldigt långt uppehåll under julen så är jag så smått igång igen, men vad snabbt man tappar. Nu är det bara att jobba upp kroppen igen! Måste ju vara i form när Duong och jag åker i början av April :) Åh vad jag längtar. Två veckor tillsammans med Duong, så underbart! Vart de bär av får vi se men det lutar åt Thailand. Vietnam och Aruba är två ställen jag med vill åka till.

Dags att göra iordning sig! Ha en bra dag allihopa!

Ta hand om Dig!
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0