toppen!

Fredagen var en toppendag på jobbet! Om man startar dagen med pepptalk så går allt lite lättare! Jag var så glad och på så bra humör när jag gick hem att jag bestämde mig för jag var värd lite ostbågar så det blev en riktigt mysfredag! Idag ska bli en minst lika bra dag,jag ska inte sätta några begränsningar för mig själv och inte göra mitt jobb på autopilot. Varje behandling ska göras som om det vore den sista då blir det som bäst och visst vill man ge sin kund det bästa som bara jag kan göra!

Den här vaknar jag med varje morgon. En wake up booster som gör att man känner sig piggare och fräschare. Sen får man ju också en jättefin lyster och det är ett STORT plus för den här vintern har jag kännt mig mer genomskinlig än vanligt. Man stiger upp på morgonen och tittar sig i spegeln och inser att man är just helt genomskinlig det hjälper inte att man sätter på sig sitt ansikte (sminket). Peeling och denna produkt är därför mina bästa vänner i badrumsskåpet just nu!






Ta hand om Dig!
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0