innebandytider...

Nu är det väldigt mycket innebandy. I lördags var jag på en väldigt rolig match i sporthallen där linköping vann över warberg. Och igår satt jag och duong här hemma i soffan och titta på när linköping mötte dom på bortaplan. Dom var bra men tyvärr så förlorade dom. På fredag väntar en ny match i sporthallen. Då måste linköping vinna.
Efter matchen i lördags så åkte vi hem till Emma och Daniel och vi köpte med oss mat från thai coconut. Mmm vad gott jag skulle kunna leva på thaimat. :)

På fredag och lördag är det 10 års jubileum. Det kan inte nämnas för mycket. Kom gärna förbi och handla till jättebra erbjudanden. Läs mer om det på nettans facebook sida eller på hemsidan.

Igår tog jag vaccinsprutan och jag har fortfarande ont i armen. Ska det vara så? hon sa att det kunde sitta i i tio min en kvart. Men jag kunde knappt ligga på den sidan igårkväll och idag är jag fortfarande öm.
Hade också en lunchdejt med Bella igår. Det var så trevligt att se henne igen. Det var i november senast. usch de är så jag skäms det får inte gå så lång tid till nästa gång men de är svårt att tajma in ngn tid när det passar båda.

Nu kan man tydligen få reda på om man får tillbaka ngt på skatten. Jag är lite nervös för detta, det känns som om jag kommer få betala tillbaka en del :/
Nu ska jag strax iväg till jobbet för att jobba till kl 20.

Nu är det inte långt kvar. 10 dagar.

Ta hand om Dig!
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0