kvällsjobb

Då va det dags igen.. Jag sa det till Duong igår att det känns som om man bara går upp, jobbar, kommer hem och går och lägger sig, går upp, jobbar, kommer hem går och lägger sig och går upp. Ska det vara såhär till man går i pension?? Inte för att jag inte trivs med mitt jobb det gör jag absolut. Men ska det vara så här?
Jag vill vinna några miljoner på lotto så man kan göra precis vad man vill i vardagen.
När mina tankar går såhär så känns två veckor semester ganska skönt!

Nu börjar 10 års jubileumet närma sig. Den 25 -26 mars är det massor av aktiviteter på jobbet och 10% på ALLA produkter. Kommer att komma gäster och det ska bli väldigt roligt, hoppas att det kommer mycket folk. Ta med någon ni känner och kom in och se om ni hittar ngt. Jag lovar att man kan alltid hitta ngt.



En enkel dagsmake up med Chanel.

Ta hand om Dig!
Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0