Nu blev det så här igen...

Nu blev det så här igen... Det tar så lång tid mellan gångerna jag skriver.
Idag skulle ha varit min lediga dag men jag rycker in på eftermiddagen några timmar. Det gör inget då jag är ledig på onsdag också då ska jag och D fixa lite. bla. ska vi kanske ta sprutan man måste ta innan man åker till thailand. Det ska bli så sjukt skönt med sem i två veckor. Det är inte långt kvar nu det börjar bli dags att planera.

I förra inlägget skrev jag om chanel kursen och nu har jag tagit lite bilder på det som vi fick...



Hydra beauty serum, rouge coco shine (nr.54 boy) hydramist chance.





Detta glans är favoriten just nu. Boy alltså, (kommer att bli en storsäljare) Det är i stiftform men när man lägger på det så känner man att det blir mer som ett glans än ett läppstift. Jag lägger upp bilder och skriver om dom andra produkterna vid ngt annat tillfälle.

Har någon ngt tips på vad man ska göra i bangkok så får ni gärna komma med dom förslagen. MBK är ju redan klart att vi ska besöka men vi har två dagar till bangkok.
Kan inte beskriva hur underbart det ska bli att ligga på en strand med min älskling och bara njuta av sällskapet och solen. Det här har jag sett fram emot i över ett år och nu är det äntligen dags. Kan inte förstå hur snabbt tiden kan gå. Men det här är ju en del av resan (därmed en fördel med att inte ta en sista minuten) att längta och se fram emot. Sen kommer ju äntligen den dagen då det är dags att åka till arlanda :) Det har nog aldrig hänt att Duong och jag är tillsammans dygnet runt i två veckor och det kommer bli så skönt. Finns ingen annan jag vill spendera dom två veckorna med.  Wiieehhoooo :)

Ta hand om Dig!
Malin

Kommentarer
Postat av: D

Ja det ska bli så underbart. Bara du och jag tillsammans! Puss puss

2011-03-14 @ 22:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0