WOW!!!

Vilken helg jag kan bara säga wow. Jag trodde att det skulle bli mycket men att folk skulle hänga på låset vid tio trodde jag inte sen var det full fart hela dagen eller rättare sagt båda dagarna. Jag var lagom slut igår kväll efter två dagar med full fart. Tur att det är så roligt annars skulle jag aldrig orkat. Vi hade massor roligt på jobbet. vi terapeuter sminkade, vi hade en frisör som fixade hår och en fotograf som tog studiobilder sen allt helt gratis. Och jag tror nog att det blev populärt.

Vaknade imorse när älsklingen kom och väckte mig i soffan. Hade visst sovit där hela natten. Som sagt jag var helt slut i kroppen.

Jag körde för en stund sedan duong till donken där bussen kom och hämtade honom och han är just nu på väg ner till varberg för att spela den sista och avgörande matchen. Och det skulle vara så grymt om dom gick och vann. Jag ska hem till Emma och Daniel och kolla på matchen på tv :) HEJA HEJA!!!!

Dags att hoppa in i duschen och vakna till. Sen dags att bege sig mot linköping!

Ta hand om Dig!
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0